Administrator ds. Operacyjnych [Poland]


 

Job Description

Mondelez International jest wiodącą firmą w branży spożywczej i światowym producentem przekąsek. Działamy w 160 krajach , zatrudniając ponad 90 000 osób . Zapewne znasz większość naszych marek, takich jak Milka, Oreo, 7Days, Delicje, Prince Polo, belVita, Halls, czy Lubisie. Kluczem do naszego sukcesu są wspaniali ludzie i kultowe marki. Dołącz do nas i wspólnie wyznaczajmy globalne trendy, poprzez oferowanie odpowiedniej przekąski na odpowiednią chwilę wyprodukowanej w odpowiedni sposób.

Na polskim rynku rozwijamy się od 1992 roku, jest nas już ponad 4600 osób. Pracujemy w wielu lokalizacjach: biurze w Warszawie, siłach sprzedaży oraz 8 zakładach produkcyjnych w: Skarbimierzu, Bielanach Wrocławskich, Jarosławiu, Płońsku, Cieszynie, Jankowicach i Tomaszowie Mazowieckim, jak również w globalnym Centrum Badań i Rozwoju we Wrocławiu.

Chcesz posmakować wyjątkowych możliwości w Mondelez? Wgryź się w poniższą ofertę!

Jak będzie wyglądać Twoja rola?

Na tym stanowisku będziesz:

  • Koordynować procesy magazynowe oraz kontrolować je pod kątem zgodności z procedurami wewnętrznymi
  • Tworzyć i utrzymywać raporty monitorujące pracę magazynu zewnętrznego
  • Kontrolować stany magazynowe materiałów POSM
  • Koordynować harmonogramy wysyłek materiałów POSM z magazynu
  • Archiwizować faktury, umowy oraz inne dokumenty zgodnie z wymogami ustawowymi i zasadami firmy
  • Systemowo kontrolować stany przyjmowanych i wydawanych materiałów POSM oraz zarządzać dokumentacją z tym związaną
  • Tworzyć zestawienia i przygotowywać raporty w MS Excel (w tym na potrzeby audytów)
  • Współpracować z kluczowymi działami firmy, takimi jak sprzedaż, dział obsługi klienta, magazyn zewnętrzny
  • Zapewniać jak najlepszą obsługę klientów wewnętrznych, w kontekście planowania wysyłek materiałów POSM
  • Zgodnie z potrzebami wykonywać obowiązki związane z procesami dotyczącymi budżetu, wydatków i zakupów (rozliczanie faktur oraz kontrola budżetów)
  • Współpracować z innymi Departamentami w obszarze rozliczeń

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w obszarach: administracja, zarządzanie, logistyka lub pokrewne
  • 2-3 lata doświadczenia w zakresie administracji / logistyki / zarządzania procesami magazynowymi lub obsługi klienta
  • Zaawansowana znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność, sumienność, samodzielnego analizowania i wyciągania wniosków, proaktywność

Twoim dodatkowym atutem będą:

  • Doświadczenie pracy w środowisku SAP,
  • Doświadczenie pracy w środowisku COUPA

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony (bez okresu próbnego) w globalnej firmie z mocną pozycją w branży i posiadającej tytuł TOP EMPLOYER Poland 2022 & 2023;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem bonusowym powiązanym z wynikami finansowymi Organizacji;
  • Dodatkowe benefity m.in.: dofinansowanie karty Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.

Jeśli chcesz wspólnie z nami wyznaczać globalne trendy w kategorii przekąsek, od możliwości idealnej kariery dzieli Cię jedno kliknięcie!

The responsibilities of this position are performed within the framework of a regional business model that is defined and managed by Mondelēz Europe GmbH, Switzerland .

No Relocation support available

Business Unit Summary

At Mondelez Europe, we are proud, not only of the iconic brands we make, but also of the people who make them. Our delicious products are created in 52 plants across Europe by more than 28,000 passionate people. We are the top maker of chocolate and biscuits and a leading maker of gum and candy. We make sure our powerful global brands and local jewels like Cadbury , Milka and Alpen Gold chocolates, Oreo , belVita , LU and Tuc biscuits, and Stimorol and Dirol gums get safely into our customers hands—and mouths. Great people and great brands. That’s who we are. Join us on our journey to continue leading the future of snacking around the world by offering the right snack, for the right moment, made the right way.

Mondelēz International is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation or preference, gender identity, national origin, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law.

Job Type

Regular

Administration Support

Administration Services

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال